Re: Najlepsza komputerowa nagrywarka DVD

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sat 06 Jan 2007 - 17:59:43 MET

PaRaGaS napisał(a):

> Neki owszem nieźle wypalają, ale mają długi czas dostępu i koszmarną
> korekcję błędów.

Dlatego mam osobny czytnik LG, od nagrywarki wymagam dobrego zapisu.

> Pioneer też nie wypada najlepiej.

Niby dlaczego? Moim zdaniem chyba najlepsza nagrywarka z obecnie
dostępnych na rynku - nie powtarzam zasłyszanej informacji - wiem z
własnego doświadczenia. Piękna jakość zapisu. ;)

> Paradoksalnie dużo lepiej jakościowo plasuje się LG GSA-H10N.
> Niestety jest to LG, zatem...

Niestety - jest to LG, zatem nie umożliwi testu na jakość nośnika, co
kompletnie deklasuje ten produkt w moich oczach. Poza tym ta firma ma
wzloty i upadki - raz wyjdzie im naprawdę przyzwoity napęd o ładnej
jakości, innym razem kompletny gniot

# /George Orwell - Rok 1984/