Re: Siec WiFi

Autor: Paweł Kulesza <rokikulesza_at_nospam.wp.pl>
Data: Sat 06 Jan 2007 - 14:46:53 MET

> WiFi mam router ktory rozdziela mi to na dwa kabelki LAN. Jeden z nich
> jest podlaczony do laptopa 2 do PC, w zwiazku z tym ze laptop ma karte
> WIFI chcialbym ten interner z routera dalej puscic na WIFI po domu.
> Czy da sie cos takiego zrealizowac
>

> Internet WiFi======= Dom[odbieram internet WIFI i chce rozdzielic dalej
> na LAN i WIFI]=========jeden komp otrzymuje internet przez WIFI, 2 z
> kompow PC przez LAN.

Da się.
Z routera wypuszczasz net przez dwa kable do dwóch kompów następnie
przykręcasz antenkę (powinna być w zestawie) i odpowiednio konfigurujesz.
Wczoraj robiłem coś takiego u kolegi.
U mnie w domu był problem ponieważ w routerze mam 6 portów na skrętkę a
tylko jeden na koncentryk. Internet mam radiowy, zatem port koncentryczny
miałem już zajęty. Może i bym mógł jakoś pokombinować, żeby puścić na dom po
wifi ale nie chciało mi się i puściłem po kablu.