Re: Stresowanie nVIDIA nForce4 Ultra (CK8-04)

Autor: to0l <no_spamWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Sat 06 Jan 2007 - 15:59:02 MET

[...]
> Zrobię podobnie i zobaczymy czy będzie BSOD. Najistotniejsze jest to ze komputer
> do zmiany chłodzenia na NB (Pentagram NP-40 Cu) nie wyświetlił BSOD'a ani razu
> przez około 1 rok (od nowości a często grałem) właśnie dlatego zależy mi na
> przetestowaniu NB.
[...]
> Pożyczę zasilacz Chieftec GPS-450 i przetestuję na nim stabilność a obecny
> zasilacz kupiłem po zasięgnięciu opinii na tej grupie. Na opakowaniu grafiki
> napisane jest ze zalecają zasilacz 350W lub większy. Komputer nie był kręcony co
> by mogło być przyczyną występowania błędu o tym kodzie wg witryny MS.

Przeprowadziłem testy stabilności Everest (stress system memory, stress CPU,
stress FPU, stress local disks) z włączonym AtiTools (Scan for Artifacts) przez
około 2h ale komputer nie stracił stabilności. Oto wyniki czujników podczas tego
testu:
Pole Wartość
Właściwości czujnika
Typ czujnika ITE IT8712F (ISA 290h)
Typ czujnika procesora graficznego National LM63 (ATI-I2C 4Ch)
Nazwa płyty głównej Asus A8N-E / A8N-SLI Series
Stwierdzono otwieranie obudowy Nie

Temperatury
Płyta główna 38 °C (100 °F)
Procesor 54 °C (129 °F)
Dioda procesora 61 °C (142 °F)
Procesor graficzny 64 °C (147 °F)
Otoczenie procesora graficznego 54 °C (129 °F)
Seagate ST340810A 50 °C (122 °F)
Seagate ST380011A 45 °C (113 °F)

Wentylatory
Procesor 4327 RPM

Wartości napięć
Napięcie rdzenia procesora 1.39 V
+3.3 V 3.23 V
+5 V 4.92 V
+12 V 11.90 V
+5 V podczas wstrzymania pracy 4.89 V
VBAT baterii CMOS 3.04 V

W następnym tygodniu będę miał do dyspozycji zasilacz 450W ale czy ten test nie
wyklucza winy zasilacza?

--
Pozdrawiam!
to0l