Ranking notebooków w PC World Computer (grudzień 2006)

Autor: Matrix <matrix_84_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 06 Jan 2007 - 15:54:59 MET

Hej,
czy ktoś może ma dostęp do tego rankingu ??
Wiem, ze mogę go wyciągnąć z archiwum, ale w tym tygodniu muszę kupić
notebooka, a nie mogę nigdzie dostać już numeru grudniowego, w którym był
ranking :/

Ew. proszę o info jaki notebook wygrał w kat. 4000 - 5000 pln, lub sugestie
grupowiczów co w tej cenie polecacie - ważne aby karta graficzna nie była
zintegrowana,

pozdrawiam
Matrix.