LCD Samsung 204B - 20,1" - problem?

Autor: Mariusz <marods8_at_wp.pl>
Data: Sat 06 Jan 2007 - 12:29:39 MET

Witam

Otóz zakupiłem ww monitor, ogólnie jestem zadowolony z niego ale

Mam wrazenie ze mam za duzą "gammę" albo ostrość dlatego ze z jasnych
elementow i napisów bije po oczach, jest niemiłosiernie ostry nie wiem ja to
nazwac pracowałem na takim wczesniej i było OK, mysle zeby dać go do serwisu
ale nie wiem czy uznają to jako problem, w pracy mam HP 2065 i jest
normalnie, nie wiem zmienili standard ??
Monitor był zamawiany zatem nie mogłem go porównac
Moze znac jak sie togo pozbyc moze programowo czy lepiej wyregukowc go
jezeli sie da....
Moze zrok mi sie popsuł ale to elimonuje

Drugi problem to czasami wyłaczy sie na rozdzielczosci 1200x1600 na 0,5 s
czasaki kilka razy a czasami wcale
Mam GF4 Ti 4200 MSI
Na wyzszej rozdzielczosci OK

Bardzo byłbym wdzięczny za sugestie