Re: Używana drukarka laserowa

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Fri 05 Jan 2007 - 13:18:29 MET

Paweł Kulesza <rokikulesza@nospam.wp.pl> wrote:

> Takie drukarki brałem pod uwagę (jedynym kryterium była cena, ponieważ
> na reszcie się raczej nie znam).
> http://www.allegro.pl/item154647700_drukarka_hp_2100_gwarancja_faktura_
> zapraszam.html

            Taka moge z czystym sumieniem polecic - sam uzywam i jestem
zadowolony.

> Ta jest wg mnie ładniejsza:
> http://www.allegro.pl/item154548445__drukarki_laserowe_hp_6l_najlepsze_
> do_domu_biura.html
> http://www.allegro.pl/item154757388__super_hp_lj_1100_komplet_ton_100_g
> warancja_.html

            Ale duzo gorsze. IMHO odpusc sobie wszystkie HP z L na koncu (HP1100
to nastepca HP5L/6L) - te drukarki sa slabe mechanicznie i jesli chodzi o
parametry, tak ze kupowanie zwlaszcza uzywanych jest mocno ryzykowne.
Opinie drukarek nie do zajezdzenia (o ile sie o nie dba oczywiscie) HP
wyrobil sobie na duzych laserach, a nie takich zabawkach zastopionych
obecnie przez nieudane HP1010/20.

> Cięzko mi samemu coś wybrać więc zdam się na was:)

            Juz pisalem, jesli masz troche wiecej miejsca to z czystym sumieniem
polecam HP4000 - cena ~249 zl (stanialy niesamowicie, az mnie sciska z
zalu) jak tu:
http://www.allegro.pl/item154733554_hp_4000_4000tn_nowy_toner_i_beben_fv_i_gwar.html

- jest prawie 2x szybsza od HP2100, ma 2x pojemniejsza kasete za zblizona
cene i jesli bedziesz o nia dbal, to zapiszesz ja w testamencie wnukom bo
w warunkach domowych jej mechanizm jest nie do zajechania ;)
Powierznie ma praktycznie taka samo jak HP2100, jest tylko sporo wyzsza
o podajniki itp.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl