Dziwny pisk

Autor: Raf <vangoth_at_wp.pl>
Data: Fri 05 Jan 2007 - 12:53:07 MET

Witam

Może ktoś miał podobny przypadek i mi pomoze, coś może doradzi.

W momencie włączania komputera pojawia się dziwny pisk i jest tylko przez
moment - coś ok. 1 sekundy.
Pojawiło mi się to ostatnio jak otworzyłem obudowe żeby założyć nowy cooler
na procesor - założyłem Pentagram model NXC-100 Cu.
Podczas pracy komputera dalej nic zupełnie się nie dzieje, wszystko ładnie i
cicho pracuje.
Otworzyłem raz jeszcze bo pomyślalem ze może coś żle założylem i zrobiłem
jeszcze raz ale to nic nie pomogło.
Obudowe jaką mam to LOGIC Q12 Midi Tower. Czy to może byc coś z włącznikiem
przy tej obudowie ?

Dzięki z góry za wszelkie sugestie i pomoc.
Pozdrawiam