Re: Chlodzenie pasywne zasilacza.

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Fri 05 Jan 2007 - 12:50:25 MET

lost.cluster <i@tyle.pl> wrote:

> Nie zrozumieliśmy się, chodziło mi o coś w stylu
> http://42.pl/u/p2T

            No to ja mowilem o czym takim samym, tylko w postaci adaptera
CompactFlash, a to jest to samo tylko w jednym pudelku.
Jak dla mnie to wole adapter na plytce - cena taka sama albo i mniejsza
(rzedu 30zl za adapter, 16MB CF ze starego Canona mozna miec za piwo,
128 za ~30 zl), a zawsze to wieksza uniwersalnosc - paieci flash do zbyt
dlugowiecznych przy zapisie/odczycie nie naleza i jak PAMIEC zacznie padac
mozna w normalnym adapterze CF-IDE wyminic sama karte, karty sa bardzo
tanie wiec mozna miec backup systemu na innej w razie czego, tak samo jak
mozna zmienic ja na wieksza w razie rozrostu logow itp.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl