Re: Opinia na temat zasilacza.....

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Wed 03 Jan 2007 - 13:17:27 MET

"Kris" eng568$5e2$1@nemesis.news.tpi.pl

> Ja mam Lite-On 16h5s juz kupowana dawno mi dobrze nagrywa i nigdy nie mialem
> z nia problemu choc slyszalem od paru znojomych ze im padly albo zle
> nagrywaly wiec chyba trafil mi sie jakis lepszy egzemplarz. Podobno NEC robi
> niezle nagrywarki

NEC modeli tych nagrywarek ma tyle, że głowa boli. :)
Ciekawe, czym naprawdę różnią się między sobą. :)

> Ile ciągną te karty grafiki?
> Nowy x1950pro na agp w trybie 3d czyli w grach bierze podobno okolo 65W

To sporo. Ale do 400 W straszliwie daleko. :)

> bude mam otwarta z jednej strony wiec to raczej nie z przegrzania moze
> dlatego ze dlugo nie byl czyszczony i sie jakies zwarcie zrobilo lub
> tez mial za malo mocy i juz poprostu niewyrobil

Może nieczyszczony wiatrak po prostu przestał kręcić, a brudny radiator
słabo promieniował :) i się bidula przegrzał.

Mój delikatnie dmucha zupełnie zimnym powietrzem.
Ale gdy poszaleję trochę a na dodatek w pokoju jest
trochę cieplej -- bucha z zasilacza gorąco jak z pieca!!!

--
   .'O`-'     ., ; o.'    leszekc@@alpha.net.pl    '.O_'