Re: Opinia na temat zasilacza.....

Autor: Kris <krzychu0012_at_wp.pl>
Data: Wed 03 Jan 2007 - 12:45:13 MET

> Jaką masz nagrywarkę DVD?
Ja mam Lite-On 16h5s juz kupowana dawno mi dobrze nagrywa i nigdy nie mialem
z nia problemu choc slyszalem od paru znojomych ze im padly albo zle
nagrywaly wiec chyba trafil mi sie jakis lepszy egzemplarz. Podobno NEC robi
niezle nagrywarki

Ile ciągną te karty grafiki?
Nowy x1950pro na agp w trybie 3d czyli w grach bierze podobno okolo 65W

Jesteś pewien, że zasilacze padały
> z przeciążenia, a nie na przykład z jakiegoś zwarcia czy innego
> powodu? Na przykład z przegrzania niezwiązanego z przeciążeniem,
> ale z brakiem wentylowania?
bude mam otwarta z jednej strony wiec to raczej nie z przegrzania moze
dlatego ze dlugo nie byl czyszczony i sie jakies zwarcie zrobilo lub tez
mial za malo mocy i juz poprostu niewyrobil