Re: Opinia na temat zasilacza.....

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at__NOSPAM_go2.pl>
Data: Wed 03 Jan 2007 - 08:10:23 MET

Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości

> i dostalem do tego zasiliacz (bo poprzedni padl po 5 latach) GEMBIRD 400W.
> I moje pytanie jest nastepujace czy ten zasilacz pociagnie Radka x1950pro?
> Czy moze lepiej wymienic zasilke? Bo o tej firmie zaslaczy szczerze mowiac
> nic nie slyszalem.
> Z gory dziekuje.
> pozdrawiam

Nie ryzykowałbym tak prądożernej karty na takim dziwnym zasilaczu. 400W "na
nalepce" to nie wyznacznik. Bo tak naprawdę realna moc może być dużo niższa.
Swojego czasu były Codegeny 300S o realnej mocy... 90W a pisało że 300:).
Ważna jest linia 12V i dopuszczalne natężenie. Może zdażyć się tak, że
podepniesz to pod kartę (o ile wogóle zasilacz będzie miał odpowiednie
wtyczki), uruchomi się winda, a jak odpalisz jakąkolwiek grę 3D komp się
będzie restartował i wyłączał. W skrajnej sytuacji zasilacz pójdzie z dymem
paląc parę innych rzeczy. Wg mnie kup sobie Chieftec'a 400W (nawet z serii
GPS), ModeCom'a 400W z serii MC, coś z oferty Tagan, Antec... Wtedy bedziesz
miał pewność, że masz stabilny i mocny PSU. Z wynalazkami bym nie
eksperymentował.