Re: Gigabyte 7600GS + pytania poboczne

Autor: Maciek <imorthorn_at_wp.pl>
Data: Tue 02 Jan 2007 - 13:23:02 MET

> wiele osób mi odradza pchanie się w tak droga karte bo lepiej jest rzekomo
> zainwestować w nowa platformę, z PCI-E.

'tak droga' ? ta karta do drogich raczej nie należy - za to ma bardzo dobry
stodunek wydajność / cena
'rzekomo' to dobrze powiedziane :) AGP jeszcze nie umarło :)
Sam fakt że karta ma PCI-E nie robi z niej demona prędkości :)

> A moze lepiej wszystko opchnac i kupic sobie lapca za 4000zł?

Na laptopie za 4000 gry prawdopodobnie będą gorzej chodzić niż na Twoim
sprzęcie + 7600GS
Zależy oczywiście od grafiki ale w tym przedziale to cudów po laptopach bym
się nie spodziewał.