Re: jak chłodzić Chieftec LBX?

Autor: Jacek M <jacekkropkamalikmalpawp>
Data: Tue 02 Jan 2007 - 13:25:33 MET

> A przy okazji - jak montujecie wiatrak na Ninję? Ja mam w tej chwili
> pionowo z przodu (dmucha więc poziomo do tyłu, a tylny wentyl obudowy
> wspomaga wyciąganie). Zastanawiam się, czy nie lepiej umieścić wentylka
> Ninji poziomo, coby dmuchał w górę, w stronę wyciągającego wentyla
> zasilacza, znajdującego się dokładnie nad radiatorem Ninji. Taki kierunek
> ruchu powietrza nie kłóciłby się z konwekcyjnym, i _MÓGŁBY_ nieco wspomóc
> usuwanie ciepłego powietrza spod CPU, z okolicy złącz PCI (grafikę mam
> chłodzoną pasywnie). Jakie są Wasze opinie?

Ja mam wentylator w tej chwili tak jak Ty pionowo i dmucha do tylu w
kierunku wentylatora wyciagajacego. Karta graficzna tez jest chlodzona
pasywnie stad zdecydowalem sie na ten wentylator wdmuchujacy przy PCI.

Czy zastosowanie mat dalo duza roznice jesli chodzi o cisze? Ja teraz bez
mat slysze zasilacz (Tagan 400 W) i dyski (niestety).

Pzdr
Jacek