Re: Gigabyte 7600GS + pytania poboczne

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Tue 02 Jan 2007 - 14:20:58 MET

Maciek napisał(a):

> 'tak droga' ? ta karta do drogich raczej nie należy - za to ma bardzo
> dobry stodunek wydajność / cena
> 'rzekomo' to dobrze powiedziane :) AGP jeszcze nie umarło :)
> Sam fakt że karta ma PCI-E nie robi z niej demona prędkości :)

Wiem ze nie. Tylko producenci tak robią ze karty na AGP to już
nieprodukowane sa...

> Na laptopie za 4000 gry prawdopodobnie będą gorzej chodzić niż na Twoim
> sprzęcie + 7600GS
Gry - Sim city 4, Cezar IV, i... Settlers VI - ale to dopiero za rok. O,
to moje całe gry. Reszta na Full detalach zasuwa na 1280x1024.
> Zależy oczywiście od grafiki ale w tym przedziale to cudów po laptopach
> bym się nie spodziewał.
A Której Serii / Marki Laptopy mają optymalny stosunek ceny do jakości,
bardziej potrzebuje komputera przenośnego, niż nie wiadomo co, żeby
pracowało sie na nim tak komfortowo jak teraz na tym co mam.