Gigabyte 7600GS + pytania poboczne

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Tue 02 Jan 2007 - 12:57:14 MET

powoli przymierzam sie do zakupu tej karty. głównie dlatego ją wybrałem
bo ma:
Pasywne chłodzenie.
Jest na AGP.

wiele osób mi odradza pchanie się w tak droga karte bo lepiej jest
rzekomo zainwestować w nowa platformę, z PCI-E. Ja jestem ku temu nie
przekonany, bo płyty główne Podobne do A7N8X-E asusa sa znacznie droższe.

Wracając do Karty.. Jeśli dobrze widze jest tam gniazdo na "molexa" -
ile ta karta moze ciagnac "W" maksymalnie? Mam Kiepski zasilacz ModeCOM
(ale nie feel) 350W, na tym ciągnie 3 napędy optyczne, dwa dyski, płyte
główną z 3 modułami pamięci i AMD2800XP+, R9250

A moze lepiej wszystko opchnac i kupic sobie lapca za 4000zł?

I jeszcze jedno zagwozdkowe pytanie, czemu producenci kart graficznych
zawsze dają radiator od spodu - przecież przez to trudniej oddawane jest
ciepło. Dlaczego nie przejdą z elektronika na druga stronę karty? Z
reguły karta jest najbliżej procesora i przed nią nie występują inne
urządzenia które by mogły tamować przepływ powietrza.