Re: Downclocking Core 2 duo

Autor: Tomek Banach <tbanan_at_beztego.poczta.onet.pl>
Data: Sun 31 Dec 2006 - 02:12:09 MET

Tomasz Piotrowski wrote:

> Planuje mieć otwarty prawy bok obudowy, żeby ułatwić rotację (zasilacz
> ma być pasywny). Na procesor chcę założyć cos takiego:
>
> http://tiny.pl/wqn9

Podobno w pasywnej pracy najlepiej sprawdza sie wlasnie Ninja bo
stosunkowo szeroko rozstawione zeberka nie blokuja ruchu powietrza.
Warunek musi byc ustawiony "na boku".

Watpie czy dasz rade chlodzic wszyskie czesci pasywnie i nie miec zadnego
wiatraka w zwyklej obudowie, nawet z otwartym bokiem. Obudowy
bezwiatrakowe same sa radiatorami (patrz zalman lub te www.hifiatx.com)

Na moje oko to jezeli nie masz kasy na zalmana a nie chcesz miec zandego
wiatraka to rozwiazanie to elementy przymocowane do jakiejs plyty deski
bez zadnej obudowy tak aby powietrze moglo je owiewac. Ale wtedy mozesz
miec problem z halasujaca elektronika, ktory element dzwieczy tego Ci nie
powiem ale u mnie wyraznie slyszalem syk jak obciazalem komputer.

Ew kupic to http://www.t-balancer.com/english/bng.htm zainstalowac
wiatraki w obudowie i przy malym obciazeniu moze da rade pasywnie a jak
zaczniesz liczyc trudno bedzie glosno.

--
Pozdrawiam Tomek