Re: Downclocking Core 2 duo

Autor: Tomasz Piotrowski <nospam_at_nospam.com>
Data: Sat 30 Dec 2006 - 21:51:30 MET

mancer napisał(a):

> Zawsze można też mnożnik zostawić w spokoju i skręcić FSB.

Czy ja dobrze rozumiem, że jak procek pracuje na 1.86GHz a magistrala
1066MHz to częstotliwość bazowa jest 266MHz? I jakby ją zmniejszyć do
200 to miałbym 1400/800?

Jakie są możliwości regulacji tej częstotliwości?

A przy okazji to do czego leci to 1066? Bo pamięci chyba na tyle nie
pracują?

> Mój kolega ma niepodkręcany E6400 z Ninja scythe i działa to pasywnie.
> Z tym, że zaraz obok ma zasilacz z wiatrakiem...

Planuje mieć otwarty prawy bok obudowy, żeby ułatwić rotację (zasilacz
ma być pasywny). Na procesor chcę założyć cos takiego:

http://tiny.pl/wqn9

T.

--
http://foto.maniac.org.pl/