Re: Downclocking Core 2 duo

Autor: Tomasz Maciąg <niezla_at_zmylka.pl>
Data: Sun 31 Dec 2006 - 01:08:37 MET

Dnia 30-12-2006 o 18:24:40 Jacek M <jacekkropkamalikmalpawp> napisał:

> Tak potwierdzam u mnie na Asusie P5B Deluxe przy E6300 mozna zmniejszyc
> z 7 na 6. (nie robilem tego ale w ustawieniach biosu jest taka opcja).

Mam dokładnie ten sam sprzęt, przy czym ja nie ruszałem FSB, obniżyłem
jedynie mnożnik na 6, co dało 1600MHz - niestety na czymś takim nie daje
się utrzymać pasywnego chłodzenia, procesor po 10 minutach nawet nic nie
robiąc dochodzi do ponad 55 stopni, nawet jak masz duży radiator w stylu
Ninja Scythe. Po obciążeniu procesora jakimiś obliczeniami to szkoda gadać.

--
T.M.