LCD - poziome drgania

Autor: pb78 <pb78_at_NOSPAMop.pl>
Data: Sun 31 Dec 2006 - 02:01:13 MET

Witam serdecznie

Od tygodnia jestem właścicielem monitora LCD firmy LG (konkretnie jest
to model L1752TQ) i mam problem z jakością obrazu. Po dokonaniu
ustawień wszystko jest ok, ale do pewnego czasu. Po okresie około
godziny pojawiają się poziome fale (szumy). Szczególnie widoczne są
one na szarym tle przy rozwijaniu menu Firefoxa czy programu
pocztowego (jedynie w górnej części ekranu). Na wstępie wydawało mi
się, że jest to kwestia ustawienia parametru "FAZA" monitora, ale
okazuje się, że poprawa (o ile występuje) po regulacji pojawia się na
jedynie na chwilę. Przewidziana przez producenta opcja optymalizacji
obrazu (konkretnie: automatyczne ustawienie parametrów obrazu) również
przynosi pozytywne efekty jedynie na chwilę. Może szczególnie nie
zwróciłbym na to uwagi, gdyby nie fakt, że jest to nowy nabytek. W
związku z tym mam do Was pytania:
- co jeszcze mogę zrobić (wyregulować), aby problem zniknął?
- czy opisana przeze mnie "wada" może być podstawą do złożenia
reklamacji?

Z góry dzięki za odpowiedzi i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

--
Pozdrawiam
Paweł