Re: Zasilacz Enlight HPC-420-302DF

Autor: Fr <Fr_at_nospam.pl>
Data: Fri 29 Dec 2006 - 10:10:57 MET

> Dodam że na 6600GT również się sdarzają resety spontaniczne.
> Pamięć memtestem sprawdzona.
> MBM loguje napięcia i żadych tam drastycznych skoków nie ma.
> Jest sens przepinać na modecoma 350 nie-feel w celu sprawdzenia?

miałem ten zasilacz w wersji 350W, przy 420W nic nie zmienili w napięciu 12V
ktore dzisiaj jest uzywane do zasilania a z ktorego to oba modele dają
teoretycznie 210W

Byle pentium 3GHz +GF6600 ciagnie z 12V 150W...

Nowsze zasilacze o podobnej mocy całkowitej dają z 12V 300W i więcej

Ja nie wykluczał bym ze przyczyną problemow jest ten zasilacz