Re: Zasilacz Enlight HPC-420-302DF

Autor: BartekS <_at_hslab.pl>
Data: Fri 29 Dec 2006 - 10:29:28 MET

Fr napisał(a):

> miałem ten zasilacz w wersji 350W, przy 420W nic nie zmienili w napięciu
> 12V ktore dzisiaj jest uzywane do zasilania a z ktorego to oba modele
> dają teoretycznie 210W
>
> Byle pentium 3GHz +GF6600 ciagnie z 12V 150W...
>
> Nowsze zasilacze o podobnej mocy całkowitej dają z 12V 300W i więcej
>
> Ja nie wykluczał bym ze przyczyną problemow jest ten zasilacz

Posiadam wersję 420W ale sprzed 3 lat, czyli tą produkowaną jeszcze na
częściach Sirteca (w tej chwili jeśli się nie mylę robi to kto inny).
Przy A643000+ GF7900GT, 3 x HDD, DVD, 1GB RAM nie mam najmniejszych
problemów z zasilaniem. Także po wykręceniu procka, grafy i RAM-u nie
zauważyłem wahań napięcia (mierzone miernikiem nie MBM). Nowsze modele
nie są niestety już tak odporne :)

Pozd. Bartek