Zasilacz Enlight HPC-420-302DF

Autor: Maciek <imorthorn_at_wp.pl>
Data: Fri 29 Dec 2006 - 08:11:08 MET

Otoz miałem sobie Chiefteca 420W , pochodził rok i padł - wysłałem do
serwisu przysłali nowy. Wpiąłem działa - spoko.
Ale ostatnimi czasy system troszkę się czasem wieszał, resetował.
Kupiłem mocniejszą Grafikę 7600GT zamiast 6600GT i zaczęły się duże problemy
ze startem - jak juz wystartował to działało pięknie. Przez 3 tyg a potem
już wieszało się na całego nawet w biosie.
Zasilacza nie podejrzewałem bo Chieftec 420W to przecież potęga, ale patrzę
ostatnio a to nie chiefteca mi przysłali tylko Enlighta - i teraz pytanie do
Was czy model Enlight HPC-420-302DF może być za słaby do tej grafiki?
Dodam że na 6600GT również się sdarzają resety spontaniczne.
Pamięć memtestem sprawdzona.
MBM loguje napięcia i żadych tam drastycznych skoków nie ma.
Jest sens przepinać na modecoma 350 nie-feel w celu sprawdzenia?

Maciek