Re: Zasilacz Enlight HPC-420-302DF

Autor: Maciek <imorthorn_at_wp.pl>
Data: Fri 29 Dec 2006 - 10:18:11 MET

> miałem ten zasilacz w wersji 350W, przy 420W nic nie zmienili w napięciu
> 12V ktore dzisiaj jest uzywane do zasilania a z ktorego to oba modele dają
> teoretycznie 210W
>
> Byle pentium 3GHz +GF6600 ciagnie z 12V 150W...
>
> Nowsze zasilacze o podobnej mocy całkowitej dają z 12V 300W i więcej
>
> Ja nie wykluczał bym ze przyczyną problemow jest ten zasilacz

Mam B2500+, 1GB ram, 2HDD (60, 160) , 2xCD, PCI - SB live, videograbber,
firewire), NF7
bez oc
no i GF6600GT - chodzi prawie ok (resecik from time to time nie związany z
obciążeniem)
GF7600GT - duuze problemy - choc dziwne ze przez 2 tyg kiedy nie wylaczalem
kompa wszystko smigalo az miło, 3d po pare godzin chodzilo :(

czyli moze to byc kwestia zasilacza :(
ale nie musi ....

ech ...

Maciek