Re: Sony VAIO PCG-NV170P i podłączenie do TV

Autor: Leszek K <leszek60.wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Sat 23 Dec 2006 - 07:24:37 MET

Dnia Sat, 23 Dec 2006 04:56:19 +0000 (UTC), Adam Wysocki napisał(a):

> Hej,
>
> Puszczam crossa na pl.comp.pecet i pl.comp.os.ms-windows.winnt, bo nie
> wiem która grupa jest odpowiedniejsza (nie wiem czy to problem sprzętowy
> czy programowy). Pytałem już na comp.sys.laptops, ale na razie bez odzewu...
>
> Mam laptopa Sony VAIO PCG-NV170P z kartą Mobility Radeon 7500. Chodzi
> na nim XP Professional zainstalowany z płytki System Rescue, dostarczonej
> razem z laptopem (czyli już preinstalowany przez producenta). Chciałbym
> podłączyć tego laptopa do telewizora.
>
> Mam gniazdko takie jak tutaj:
> [...]

Kabelek raczej nie jest odpowiedni. Według mnie powinien być zwykły jack
mono, a po drugiej stronie pojedynczy chinch. Dźwięk trzeba puścić z
wyjścia audio. Nie wiem jak w mobilnych radkach, ale w "dużych" jest
możliwe (i w CCC, i w zwykłym panelu) "siłowe" włączenie wyjścia video bez
sprawdzania oporności.