Re: Sony VAIO PCG-NV170P i podłączenie do TV

Autor: Adam Wysocki <gophi.at.chmurka.net_at_nospam.invalid>
Data: Sun 24 Dec 2006 - 09:53:21 MET

Spinacz biurowy, Leszek K <leszek60.wytnij@neostrada.pl>!

> Kabelek raczej nie jest odpowiedni. Według mnie powinien być zwykły jack
> mono, a po drugiej stronie pojedynczy chinch.

Po włożeniu do tego gniazda jacka stereo, podłączonego do wieży, mam dźwięk,
poza tym jest oznaczone jako "A/V OUT", więc to nie to...

Jest też wyjście słuchawkowe, ale ono jest trochę inne - raz że włożenie do
niego jacka wyłącza głośniki laptopa i dwa, że regulacja siły dźwięku reguluje
też siłę na tym jacku.

> Dźwięk trzeba puścić z wyjścia audio. Nie wiem jak w mobilnych radkach, ale
> w "dużych" jest możliwe (i w CCC, i w zwykłym panelu) "siłowe" włączenie
> wyjścia video bez sprawdzania oporności.

Szukałem, nie znalazłem tego nigdzie... Gdzie to dokładnie jest?

--
Adam Wysocki, Warszawa, PL, GSM 514 710 213, http://www.chmurka.net/
GG 1234, Grono ID 123, FidoNet 2:480/138, QTH KO02MF, SWL SP5-250730