Sony VAIO PCG-NV170P i podłączenie do TV

Autor: Adam Wysocki <gophi.at.chmurka.net_at_nospam.invalid>
Data: Sat 23 Dec 2006 - 05:56:19 MET

Hej,

Puszczam crossa na pl.comp.pecet i pl.comp.os.ms-windows.winnt, bo nie
wiem która grupa jest odpowiedniejsza (nie wiem czy to problem sprzętowy
czy programowy). Pytałem już na comp.sys.laptops, ale na razie bez odzewu...

Mam laptopa Sony VAIO PCG-NV170P z kartą Mobility Radeon 7500. Chodzi
na nim XP Professional zainstalowany z płytki System Rescue, dostarczonej
razem z laptopem (czyli już preinstalowany przez producenta). Chciałbym
podłączyć tego laptopa do telewizora.

Mam gniazdko takie jak tutaj:
http://www.gophi.rotfl.pl/i/kompy/vaio/vaioav.jpg

Mam kabelek taki jak tutaj (był razem z przenośnym DVD, więc może to
nie taki...): http://www.gophi.rotfl.pl/i/kompy/vaio/12ftavgold.jpg

Podłączam, wciskam Fn+F8, obraz na TV na ułamek sekundy się pojawia,
ale od razu znika i laptop wraca do wyświetlania obrazu na matrycy.
Nie wykrywa mi telewizora? Może za duża rezystancja wejścia composite
w TV? Da się jakoś zmusić go programowo do przełączenia się na TV?

Pozdrawiam.

--
Adam Wysocki, Warszawa, PL, GSM 514 710 213, http://www.chmurka.net/
GG 1234, Grono ID 123, FidoNet 2:480/138, QTH KO02MF, SWL SP5-250730