Re: Dobra p³yta na SLI? EVGA?

Autor: Ajoka <ajoka.adam_at_wp.pl.TNIJ>
Data: Sat 23 Dec 2006 - 02:24:52 MET

> Handlowcy z pewnego sklepu na P ostatnio chyba za mocno spamuj±...

Gdzie, bardzo proszê:
http://www.frazpc.pl/artykuly/492/RZUT/OKIEM/NA/EVGA/NFORCE/680i/SLI/i/NVIDIA/680a
http://pclab.pl/art22591-9.html
i wielu forach...,
choæ ze wzglêdu ¿e marka do nie dawna nie istnia³a na naszym rynku jest
niezbyt znana
i nawet jak siê jakies informacje na forach pojawiaj± to s± bardzo
fragmentaryczne.

Natomiast osoby które znaj± np. tak± markê jak Alienware, znaj± tak¿e EVGA.

To ¿e napisa³em swoje pytanie na jeszcze na grupê
pl.rec.gry.komputerowe.sprzet
to nie znaczy ¿e spamujê, tamta grupa jest jak by bardziej dedykowana do
takich pytañ, ale chyba ze wzglêdu na mniejsz± jej popularno¶æ ciê¿ko tam
uzyskaæ jak±¶ poradê.

A p³yta która mnie zainteresowa³a "evga nForce 680i SLI 775" nie jest
dostêpna
jedynie w proline, a przynajmniej jeszcze w 5 sklepach w sieci, ale w prolne
jest po po prostu najtañsza. Ja nigdzie indziej nie znalaz³em jej poni¿ej 1k
z³.

A osobiste wycieczki to sobie darujcie.

--
Ajoka