Re: Wymiana kilku rzeczy, problem kompatybilności i inne

Autor: MarcinCz <temp122_at_gazeta.pl_WYTNIJ_TO>
Data: Fri 22 Dec 2006 - 22:01:29 MET

Dnia Fri, 22 Dec 2006 20:35:57 +0100, Marcin napisał(a):

> Obudowa:
> http://www.infoglob.pl/sklep/podzespoly/2423/22609/opis.html
Kwestia gustu, a o tym podobno się nie dyskutuje;)
Chociaż zasilacz to pewnie jakiś (tfu...) FEEL lub (tfu,tfu..)
FEEL2...
Nie będę oryginalny jak powiem:
Zasilacz do wymiany!
W komputroniku jest tańsza... dużo.

> Płyta:
> http://www.infoglob.pl/sklep/podzespoly/607828/22662/opis.html
Płyta główna na AM2 co wyklucza wykorzystanie karty graficznej (brak AGP)
i pamięci.

> Procek:
> http://www.infoglob.pl/sklep/podzespoly/607823/22366/opis.html
Procesor też na AM2...

> Wentylator:
> http://www.infoglob.pl/sklep/podzespoly/23489/21671/opis.html
Mam go. Jest raczej cichy i wydajny a za tą cenę (nie w tym sklepie -
średnio można go kupić w granicach 65zł) nie ma żadnej konkurencji.

> Nie jestem jednak przekonany, czy to wszystko się nada. W opisie płyty
> głównej napisali, że obsługuje DDR2 takie śmakie i owakie, no a moje
> kości są DDR1 (chyba). Nie wiem tylko, czy jeśli napisali o obsłudze
> DDR2, to w sensie "obsługuje też DDR2" czy może raczej "obsługuje
> jedynie DDR2".
Dokładni. DDR1 tu NIE pójdzie.

> Co do mojej karty grafiki, to jestem prawie pewien, że da
> się ją tam wcisnąć, ale stuprocentowej pewności też nie mam... No i w
NIE wciśniesz.

> ogóle nie wiem, w jaki sposób wyjścia USB i audio w nowych obudowach (te
> na froncie) wyprowadzane są z płyty głównej -- czy to musi być jakaś
> specjalna płyta, czy w obudowie są już kabelki, które podpina się po
> prostu do dowolnej płyty i już (bardzo mi na tych wyjściach z przodu
> zależy).
Dokładnie. Podpinasz kablami z obudowy do złącz na płycie.

> Zastanawiam się też, czy mój 160gigowy dysk zakupiony jakiś czas temu
> też da się tam podłączyć. Maksymalnie można go ustawić na Ultra DMA tryb
> 5.
Da się.

> Byłbym wdzięczny, gdyby ktoś się wypowiedział.

Jeżeli upierasz się żeby zostawić te rzeczy, o których pisałeś na początku
to zainteresuj się 939 a nie AM2.
Marcin