Re: Konfiguracja komputera - prosba o ocene

Autor: Stefek <bez_at_emaila.com>
Data: Fri 22 Dec 2006 - 22:04:43 MET

MadMan <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:

> Na pewno chcesz EE? To skrót od "Energy Efficent" - chodzi na niższym
> napięciu, mniej się grzeje, za to jest droższy. Podobno większość
> zwykłych można "przerobić" na takiego EE zmniejszając napięcie w BIOSie.

Hm, cenowo te procki się raczej nie różnią:

http://sklepwgk.pl/cennik.php?id=8

AMD Athlon 64 X2 EE 3800+ BOX (AM2) 544,00
AMD Athlon 64 X2 3800+ BOX (AM2) Windsor 544,00

A jeśli się nie różnią, to pewnie lepiej brać EE - łatwiej
takiego ochłodzić.

> Odradzam. NEC 4571A lub Pioneer 111 (może być i z D na końcu, ale on nie
> ma DVD-RAM - można go na takiego przerobić w łatwy sposób, ale traci się
> gwarancję).

Dzięki, w takim razie sobie podaruję LiteONa.

> Pewnie jak zawsze, nijak - głośny. Ale jest szansa że gdy procesor nie
> będzie obciążony wiatrak będzie się wyłączał.

Aha, czyli jeszcze czeka mnie kupno zestawu radiator + wentylator.
No cóż, trzeba będzie się rozejrzeć za czymś cichutkim.

s.