Twardy restart kompa

Autor: Lestat <NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 22 Dec 2006 - 20:57:12 MET

Mam komputer kupiony dwa miesiące temu. Czasem zdarza sie, ze sam sie zamyka
(twardy reset). Nie wyswietla błedów, ani nie ma blue screena. Poprostu
restartuje sie i pika trzy razy i znowu sie restartuje, w tym tygodniu bylo
tak kilka razy. Teraz tempereature procek ma 45 st., ale generalnie ma kolo
50 st. Dopuszczalna temp. 68,5 st. Jak gram, to dochodzi powyzej 60 st.Ale
jeszcze nie zrestartował mi sie podczas gry. A teraz jak wyszedlem, nic
zupelnie nie robilem na nim, to sie zrestartowal. Co moze do cholery byc?
Nowy komp.

Typ procesora Intel Pentium 4 541, 3200 MHz (16 x 200)
Pamięć fizyczna 1024 MB (DDR2-533 DDR2 SDRAM)