Re: Dwa systemy w jednym

Autor: Paweł J. <silniki1_at_interia.pl>
Data: Fri 22 Dec 2006 - 21:01:52 MET

Użytkownik "PSYLO" <psylo.wytnijto@o2.pl> napisał w wiadomości
news:em75cu$3k4$2@atlantis.news.tpi.pl...

> Da się, nawet na jednym dysku.
Z przykrością muszę powiedziec, ze coś robię nie tak.Jak pierwszy sie loguje
linuks to jest ok. Jak pierwszy się loguje windows to pochwili ekran robi
sie niebieski z uwagami o błędzie i nastepuje ponowne uruchomienie
komputera.
Więc albo linuks- windows, albo jak chcę windowsa, to muszę odłaczyć dysk z
linuksem i tylko uruchamiać windows.
Może mi ktoś pomóc ?
      Pozdrowienia
                                    P. J.