Re: Twardy restart kompa

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sun 24 Dec 2006 - 00:19:20 MET

"Lestat" <NOSPAM@wp.pl> wrote in message
news:emhdba$bv4$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Mam komputer kupiony dwa miesiące temu. Czasem zdarza sie, ze sam sie
zamyka
> (twardy reset). Nie wyswietla błedów, ani nie ma blue screena. Poprostu
> restartuje sie i pika trzy razy i znowu sie restartuje, w tym tygodniu
bylo
> tak kilka razy. Teraz tempereature procek ma 45 st., ale generalnie ma
kolo
> 50 st. Dopuszczalna temp. 68,5 st. Jak gram, to dochodzi powyzej 60 st.Ale
> jeszcze nie zrestartował mi sie podczas gry. A teraz jak wyszedlem, nic
> [...]

Tak jak koledzy radza - oddac w ramach gwarancji... tylko zaznacz, ze
komputer restartuje sie, gdy nic nie robisz... Dodaj jeszcze, ze problem sie
nasila :)
Mialem kiedys podobny problem, ale jako, ze komputer byl zaplombowany,
odeslalem klienta do miejsca zakupu komputera... Wykluczylem tylko problemy
z Windowsem.
Na moje oko, to cos bylo nie tak albo z procesorem (chlodzenie), albo z
plyta glowna.. Wygladalo to tak, ze system nic nie robil szczegolnego, potem
wystarczylo tylko poruszyc myszka, a system nagle restartowal.... jesli sie
nie zrestartowal, to dzialal stabilnie do momentu, kiedy znowu sie go
zostawilo na pare godzin bezczynnosci... Tak, jakby nagle dostawal kopa,
momentalnie sie rozgrzewal, przy czym uklad chlodzenia temu nie umial
zaradzic i nie zdarzyl tego ciepla odprowadzic... plyta stwierdzala
przegrzanie i buch - restart...

Pozdrawiam
Michal