Konfiguracja komputera - prosba o ocene

Autor: Stefek <bez_at_emaila.com>
Data: Fri 22 Dec 2006 - 20:47:53 MET

Witam,

chce sobie zlożyć komputer, ma do Was prośbę o ocenę konfiguracji.
Komputer ma nie slużyć do grania, więc na dobrej karcie graficznej mi
nie zależy. Zależy mi natomiast na możliwie dobrej jakości obrazu, ale
tu jak się dowiedziałem wystarczy że karta graficzna będzie miała wyjście
DVI i reszta nie ma znaczenia. Ma być dość szybki - będzie służył jako narzędzie
pracy programisty - ale nie znaczy to, że musi to być jakaś rakieta.
Dużo ramu i szybki dysk będą ważniejsze niż dodatkowe 200Mhz procesora.
Bardzo zależy mi, żeby komputer był cichutki i możliwie mały - stąd
obudowa micro ATX. Nie wiem czy te dwa wymagania są do pogodzenia, może
mnie wzpomożecie radą.

OK, tyle wstępu. Konfiguracja którą sobie wymyśliłem:

Procesor: AMD Athlon 64 X2 EE 3600+ BOX (AM2)
Płyta: MSI K9NGM2-FID (C51PV) VGA, GbLAN, FW, SATA300, mATX
Twardy dysk: WD Caviar 250GB SATA300 (WD2500KS) 16MB
RAM: Goodram DDR2 1GB PC5300 667MHz x2
Napęd: Lite-ON SHM-165P6S OEM
Obudowa: Modecom STEP 103 LCD microATX 350W

O płycie, która ma trochę zintegrowanych zabawek można poczytać np. tu:
http://sklepwgk.pl/prod.php?id=K9NGM2-FID
Procek jest boksowy, a więc ze standardowym wentylatorem. Nie wiem jak
będzie z jego bezgłośnością...

Co o tym wszystkim myślicie?

pozdrawiam, s.