Re: Nagrywarka DVD ...

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 22 Dec 2006 - 09:52:10 MET

Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> Jak widać są to najlepsze płyty -- TDK i Sony. :)
> Nagrywarka Toshiby bezpośrednio po stwierdzeniu
> pracowników ZETO, iż nagrywarka jest sprawna. :)
>
> Nagrywarka nie zwraca raportów pi/pifowych, więc ich nie podaję.

No i właśnie to jest podstawowy problem, bo najprościej właśnie na ich
postawie stwierdzić czy jest nie tak - zwyczajnie na wykresie widać jak
na dłoni wysokie wartości... Natomiast na podanym przez Ciebie wykresie
ScanDisc płyta wygląda na sprawną - wszystko ładne i zielone, nie widać
natomiast tego jak długo to się czytało i nie słychać zgrzytów głowicy,
która pięćset razy wracała na to samo miejsce, próbując ponownie
odczytać zrąbane dane...

Takie postępowanie serwisantów aż się prosi o interwencję w Federacji
Konsumentów...
Chociaż znam to z własnego doświadczenia - mój odtwarzacz MP3 kilka razy
wracał z serwisu jako sprawny, chociaż tutaj usterka była naprawdę
złośliwa - niekiedy raz na tydzień, niekiedy częściej obraz potrafił
zniknąć z wyświetlacza na jakiś czas. Oczywiście jest mało
prawdopodobne, że serwisant testujący urządzenie stwierdzi taką
złośliwą, ukrywającą się usterkę. A co dziwniejsze, od kilku miesięcy
działa... :)

Natomiast w twoim przypadku nie chce mi się wierzyć, że nagrywarka
szwankuje u Ciebie, a u serwisantów pięknie wypala. Świadczy to albo o
braku kompetencji, niedokładnych testach (może to jedni z tych, którzy
jeszcze sądzą, że jeśli nagrywarka nie eksploduje czy chociażby nie
wyrzuci jakiegoś błędu podczas nagrywania, to wszystko ok?) albo
zwyczajnie chęci oszukania klienta...

# /George Orwell - Rok 1984/