Re: GA-965P-S3 czyli ile wyciagne na ddr2 667mhz?

Autor: Aidahow <aidahow_at_NOSPAMvp.pl>
Data: Fri 22 Dec 2006 - 03:49:45 MET

Użytkownik "Konrad L" <pix@o2.pl> napisał w wiadomości
news:emfgf2$dej$1@node4.news.atman.pl...

> To moglbym w sumie zaakceptowac, raz dziennie zazwyczaj bym go wlaczal to
> ta 1s mnie nie zbawi.

Bierz poprawkę, że to włączanie wyłączanie komputera jest tylko gdy
odetniesz go całiem od prądu - a wiec wylaczysz listwe lub psztyka w
zasilaczu. Normalnie jak go wylaczysz a bedzie pod pradem to bedzie sie
normalnie wlaczal - przynajmniej tak jest u mnie.

> :) no u mnie zapowiada sie podobnie :)

Nie ma co sie spieszyc. Lepiej poczytac recenzje, opinie ludzi, potem kupic
i... byc moze nie kląc ;)

> Musze powiedziec ze sam nie wiem jak to by bylo w praktyce, to cos co
> skladam o ile wogole kiedys zloze ma umozliwic dzialanie glownie w
> programach graficznych, czesto na sporych plikach (photoshop, cinema4d,
> konwertery raw ktore naprawde lubia moc procesora), wiec wydaje mi sie ze
> mocy nigdy za wiele... Jezeli chodzi o gry, nie jest to jakies nadzwyczaj
> wazne, ale moze tak byc ze czasem zechce w cos nowego chwile pograc :)

Co do sporych plików - do pewnego momentu wydajnośc CPU i pamieci... ma
sens - ale w pewnym momencie wąskim gardłem staję się dysk. Przy obróbce
filmów oraz dużych zdjęć, poza pamięcia - sprawdza się raid 0. Ostatnio
wertowałem cały Internet o tym.. i doszedłem do wniosku ze do moich
zastosowan to głupota ;)

> gdzies chyba czytalem ze na boxkowym po podkreceniu osiagnie jakies 55-60
> stopni? To chyba nie tak duzo? :)

Z tymi opiniami ludzi to spokojnie. Jest wiele osób dla których temperatura
w biosie to wyrocznia - tacy ludzie czesto nie zdają sobie sprawy, że taka
temperatura nieżadko pochodzi z samej podstawki. Ktos rzuci temp 40, inny
50, a jeszcze inny 60. I co sie dziwic. Jezeli temperatura w biosie zgadza
się z temperaturą wewnątrz rdzenia to taką temperature mozna uznac za
prawdziwą. W sume temperatura podstawki pewnie tez jest prawdziwa... ale po
co - idac dalej to mozna wziazc temperature pokojową, albo tą z dworu ;)
Jest taki programik jak core temp - który pokazuje temp z diody termicznej
znajdujacej sie w rdzeniu procesora. Jesli ta temperatura odbiega z
temperaturą w biosie - to znaczy ze bios bzdury pokazuje. I tak bylo w
Gigabycie, temperatura po podkreceniu (na 2,8GHz) była wrecz wymarzona - 40
stopni w idle i 55 w stresie :) W core temp okazalo sie ze ze na boxowym
wiatraku na e6300 przy 2,8GHz w idle jest 55 stopni a w stresie 65 - na
oryginalnej pascie z boxa.
Po zmianie płyty posmarowałem zwykła białą H - na 2,8 w idle miałem 60
stopni a w stresie 85 :)
Po zmianie na big typhoon z arcticiem w idle jest 45 a w stresie max 65 -
oczywisice wg core temp (i wg biosa - bo w asusie jest normalnie).