Re: GA-965P-S3 czyli ile wyciagne na ddr2 667mhz?

Autor: Konrad L <pix_at_o2.pl>
Data: Fri 22 Dec 2006 - 04:07:48 MET

> Bierz poprawkę, że to włączanie wyłączanie komputera jest tylko gdy
> odetniesz go całiem od prądu - a wiec wylaczysz listwe lub psztyka w
> zasilaczu. Normalnie jak go wylaczysz a bedzie pod pradem to bedzie sie
> normalnie wlaczal - przynajmniej tak jest u mnie.

Wylaczam listwe co wieczor, nie moge spac jak mi zasilacz syczy i dioda w
oko swieci :)

> Co do sporych plików - do pewnego momentu wydajnośc CPU i pamieci... ma
> sens - ale w pewnym momencie wąskim gardłem staję się dysk. Przy obróbce
> filmów oraz dużych zdjęć, poza pamięcia - sprawdza się raid 0. Ostatnio
> wertowałem cały Internet o tym.. i doszedłem do wniosku ze do moich
> zastosowan to głupota ;)

No no, ale np z nowymi programami do obrobki rawow to katastrofa, przesune
jeden suwak i sie czeka czeka czeka............. chcialbym zeby to na zywo w
miare dzialalo :) Z ta wielkoscia plikow nie bede przesadzal, a i tak mysle
ze w przyszlosci skonczy sie to dokupieniem jeszcze 2 GB ramu, albo jakiegos
malego szybkiego dysku sata tylko na plik wymiany windowsa i photoshopa.

> Jest taki programik jak core temp - który pokazuje temp z diody termicznej
> znajdujacej sie w rdzeniu procesora. Jesli ta temperatura odbiega z
> temperaturą w biosie - to znaczy ze bios bzdury pokazuje. I tak bylo w
> Gigabycie, temperatura po podkreceniu (na 2,8GHz) była wrecz wymarzona -
> 40 stopni w idle i 55 w stresie :) W core temp okazalo sie ze ze na
> boxowym wiatraku na e6300 przy 2,8GHz w idle jest 55 stopni a w stresie
> 65 - na oryginalnej pascie z boxa.

:) no ladnie, ale 65 to mysle ze do zniesienia jest dla niego... Chociaz w
ten program Core Temp sie napewno zaopatrze.

> Po zmianie płyty posmarowałem zwykła białą H - na 2,8 w idle miałem 60
> stopni a w stresie 85 :)

loj to niebezpiecznie juz, czyli jednak trzeba uwazac...

Pozdr