Re: GA-965P-S3 czyli ile wyciagne na ddr2 667mhz?

Autor: Konrad L <pix_at_o2.pl>
Data: Fri 22 Dec 2006 - 03:53:05 MET

> Teraz poscilem go na 2,24GHz - a wiec 320MHz x 7 - i to samo, wylacza sie,
> a potem sam sie wlacza i idzie dalej.
> Ale chodzi ok, bez krzaków. Ciekawy jestem czy to normalne dla tej płyty
> przy OC - ból, że to nowa płyta (wyszla w grudniu) i jakiejs recki, opisu
> czy cus to ze świecą szukac...

Wyglada ze "normlane" w znaczeniu powtarzalne, oto co znalazlem pod opisem
na proline (tyle ze pod standardowym P5B) w jednym z komentarzy:

"Mam P5B od tygodnia i nie umiem poradzic sobie z przerwami jakie robi sobie
plyta podczas resetu.. tzn: chce 'uruchomic ponownie' kompa (normanie z
systemu), komp nie robi normalnego resetu tylko wylacza sie na kilka sekund
i dopiero potem sie podnosi.. Dzieje sie tak tylko przy podreconym
sprzecie.. (wystarczy 1MHz na procu wiecej). Gdzies w necie wyczytalem, ze
to jest normalne na tej plycie(??)... Dodam tylko, ze po tym dziwnym
restarcie wszystko dziala Stabilnie i bezproblemowo.. Bardzo mnie denerwuja
te pauzy.. Wie ktos jak mozna sie ich pozbyc?"

Nie ma sily jutro bedzie googlowanie, bo na dzis to mam juz od tego mozg
zlasowany...

> Nie wiem jaka jest przyczyna - potem sprobuje mniej podkrecic.
> Na poczatku sadzilem ze byc moze cos z pamieciami, zwolnilem timingi do
> CL6, a takze bawilem sie napieciem od 2.1-2.3V i to samo. Wiec pamiec nie
> ma na to wplywu.
> Pozniej sadzilem ze za pierwszym wlaczeniem przy ustawieniu napiecia na
> CPU auto - podaje defaultowe napiecie, a dopiero potem dopasowuje i
> startuje. To zmienilem odrazu na max dla C2D a wiec 1.35V i to samo.
> Wyczerpaly mi sie koncepcje ;) Jakbys na cos wpadl to daj cynk :)

:) no napewno na cos wpadne, na mine jak kupie :) Nie mam doswiadczenia z
takimi cudami, teraz siedze sobie bezproblemowo na moim duronie 950 256MB ;)

Pozdr.
Konrad L