Re: GA-965P-S3 czyli ile wyciagne na ddr2 667mhz?

Autor: Konrad L <pix_at_o2.pl>
Data: Fri 22 Dec 2006 - 03:39:48 MET

> Sprzet uruchamia sie - po sekundzie wylancza sie. Po sekundzie znowu się
> włącza i jest wszystko ok.

To moglbym w sumie zaakceptowac, raz dziennie zazwyczaj bym go wlaczal to ta
1s mnie nie zbawi.

> Różnie to bywa - ogolnie to bywają trzy przypadki.
> 1 - najczesztszy czyli to co napisalem pietro wyzej.
> 2 - zadki, komputer sie wlacza z glosnym piskiem (cewki? kondensatory?
> niewiem), a na ekranie wyskakuje komunikat: OC sie nie udal (po
> angielsku) - zmien ustawienia
> 3 - tylko raz mi sie zdarzylo - komputer sie wlaczyl z ciaglym piskiem,
> ekran czarny

Czyli jednak troche nie ciekawie, cos mi sie wydaje ze bedzie trzeba
przegladnac bardziej egzotycznych producentow plyt glownych bo juz calkiem
zglupialem.

> Heh, coś o tym wiem - 4 miesiące składałem mój sprzęt... ;)

:) no u mnie zapowiada sie podobnie :)

> Czy warto kręcić?
> I tak i nie - to zależy jaką filozofie wyznajesz ;) Kręciłem swój sprzęt
> do 2,8GHz... ale i tak tego nie wykorzystywałem, no bo i jak.. kursor i
> tak mi szybciej nie będzie jeździć ;)
> A co do faktów:
> Przy moim konfigu (sig) w pcmarku 2005 na dafault czyli 1,86GHz (266MHz x
> 7):
> CPU: około 4500
> MEMORY: około 4400
>
> Po podkręceniu na 2,8GHz czyli 400MHz x 7:
> [...]

Musze powiedziec ze sam nie wiem jak to by bylo w praktyce, to cos co
skladam o ile wogole kiedys zloze ma umozliwic dzialanie glownie w
programach graficznych, czesto na sporych plikach (photoshop, cinema4d,
konwertery raw ktore naprawde lubia moc procesora), wiec wydaje mi sie ze
mocy nigdy za wiele... Jezeli chodzi o gry, nie jest to jakies nadzwyczaj
wazne, ale moze tak byc ze czasem zechce w cos nowego chwile pograc :)

> Ale na boxowym wiatraku nie radze krecic. Kilka dni temu kupilem
> thermaltake big typhoon za 170zł + pasta arctic silver 5 za 20zł i mi
> temperatura spadła o 20 stopni :)

gdzies chyba czytalem ze na boxkowym po podkreceniu osiagnie jakies 55-60
stopni? To chyba nie tak duzo? :)

Pozdr.
Konrad L