Problem ze starym SB AWE64

Autor: Mariusz <MichalskiMariuszWYTNIJTO_at_poczta.WYTNIJTOonet.pl>
Data: Thu 21 Dec 2006 - 15:01:17 MET

    Wlozylem do kompa na ZX (PIII 500MHZ) karte dYwiękowš SB AWE64 (na ISA)
i zauważyłem dziwny efekt. dzwiek odtwarzany z CD (zwykla plyta) jest
przerywany na mikrosekundy, efekt jest ledwo slyszalny, ale to wyglada
troche tak jakby rwala sie transmisja. Podczas odtwarzania MP3 wystepuje
efekt zakłóceń co kilka sekund, ale tu nie jestem pewien czy nie
zainstalowalem winampa w wersji na XP, a mam Milenium. Natomiast dYwięk z
plików MIDI jest ok, tak samo dzwiek z karty telewizyjnej podlaczonej do
karty dzwiekowej za pomoca zewnetrznego kabelka jest ok?

Co o tym myslicie?

Co moze byc, komp jest na pewno na tyle mocny, zeby poradzic sobie z CD
Audio, moze cos z przerwaniami?
Co radzicie, zmienic karte na inna, czy sie przyzwyczaic?
Mam tez jakis dYwięki na plycie, ale jest tragiczny, dlatego wkladalem tego
SoundBlastera.

pzdr.
Mariusz