Re: Problem ze starym SB AWE64

Autor: Zbyszek <niematakiegoadresu_at_o2.pl>
Data: Thu 21 Dec 2006 - 20:06:30 MET

Mariusz wrote:

> Co o tym myslicie?

Sprawdź czy nie ma gdzieś zwarcia. Może jakiś okruszek metalu leży na płytce
lub gdzieś płytka dotyka do metalowej obudowy (z wyjątkiem metalowego
śledzia który musi się stykać z obudową).

Ja mam płytę nForce2 z dźwiękiem oraz chińską obudowę, która jest źle
zrobiona. Przez to miałem takie statyczne trzaski co chwilę. Pomogło
podłożenie grubego papierka w jednym miejscu. Nigdy już nie kupię taniej
chińskiej obudowy.

Zbyszek