Re: Problem ze starym SB AWE64

Autor: sTav <marmro9_at_o2.beztego.pl>
Data: Thu 21 Dec 2006 - 17:32:21 MET

Uzytkownik "Mariusz" <MichalskiMariuszWYTNIJTO@poczta.WYTNIJTOonet.pl>
napisal w wiadomosci news:eme45s$k8c$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Wlozylem do kompa na ZX (PIII 500MHZ) karte dYwiękowš SB AWE64 (na ISA)
> i zauważyłem dziwny efekt. dzwiek odtwarzany z CD (zwykla plyta) jest
> przerywany na mikrosekundy, efekt jest ledwo slyszalny, ale to wyglada
> troche tak jakby rwala sie transmisja. Podczas odtwarzania MP3 wystepuje
> efekt zakłóceń co kilka sekund, ale tu nie jestem pewien czy nie
> zainstalowalem winampa w wersji na XP, a mam Milenium. Natomiast dYwięk z
> plików MIDI jest ok, tak samo dzwiek z karty telewizyjnej podlaczonej do
> karty dzwiekowej za pomoca zewnetrznego kabelka jest ok?

MIDI i TV korzysta tylko z SBAWE, podobnie jak CD podlaczone analogowo do
karty kabelkiem.
CD grajacy "cyfrowo", podobnie jak .wav, .mp3 itd. korzystaja z procka
którego przerwania sa glównie zapychane przez USB dzialajace na
priorytetowym mostku IRQ9(2).

> Co o tym myslicie?

Sprawdz czy przerwy / zaciecia wystepuja nadal po _rozlaczeniu_ od sieci
(modem na USB).

--
Pozdrowienia!
/-/. Mariusz