symulator drukarki

Autor: Roman Rogóż <xx_at_krakow.pl>
Data: Thu 21 Dec 2006 - 14:53:13 MET

Witam
Czy istnieje możliwość zastąpienia drukarki igłowej OKI pracującej w
trybie IBM proprinter jakimś terminalem znakowym wyświetlającym to co
normalnie drukuje się na papierze ?
Nie mogę zainstalować żadnego softwareu typu pdfcreator bo jest to
urządzenie laboratoryjne na niestandardowym OSie (Unix Johnson&Johnson
Kodak) mogę się tylko podłączyć do gniazdka RS232 zamiast drukarki np z
innym PC i jakimś programem udającym drukarkę szeregową na ekranie.
Nie ma tam wydruków graficznych, tylko tekst
(alarmy, komunikaty o badanych próbkach etc)
Padła drukarka z portem szeregowym a w zupełności wystarczyłby odczyt
tych komunikatów z ekranu komputera.
Romek