Re: Brać póki jest!

Autor: Aidahow <aidahow_at_NOSPAMvp.pl>
Data: Thu 21 Dec 2006 - 14:47:31 MET

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
napisał w wiadomości news:eme1k2$3mn$1@flis.man.torun.pl...

> Na miejscu Komputronika szybko bym błąd poprawił i każdemu, kto złożył
> zamówienie na te dyski sprzedałbym po jednej sztuce za 22 złote w zamian
> za odstąpienie od jakichkolwiek roszczeń związanych z tą pomyłką.

Komputronik ma świetnie przygotowany regulamin - który w każdej sytuacji
obroni sklep.
Zawsze jakieś odstępstwa, zastrzeżenie itp... Np. rozbudowanie notebooka o
dodatkowy moduł pamięci uniemożliwia zwrot towaru do kilku dni po zakupie -
"bo sprzet zostal zmodyfikowany" ;)
Albo... jak Ci padł sam odtwarzacz mp3 a nie masz słuchawek w zestawie to Ci
nie przyjmą - co jest skrajną głupotą, w końcu padł sam odtwarzacz a nie
słuchawki.
Tak samo i w tym przypadku - zamówienie stanowi umowe kupna sprzedaż, z
której komputronik może się wywiązać "z ważnych powodów finansowych" a Ty
już nie ;)

Kiedyś kupowałem w Komputroniku nałogowo - za dużo wpadek mieli. Wolę kupić
w sklepie w mieście ;)

A z tymi dyskami to dobry pomysł - po jednej sztuce mogliby wysłać ;)