Re: zalalem klawiature w notebooku - wyplukac pod kranem?

Autor: grzegorz <niepiszdomnie_at_napriv.com>
Data: Thu 21 Dec 2006 - 14:48:43 MET

"Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> wrote in message
news:vo2eme.ogb.ln@kwinto.prv...
> Chodzi o podwójną folię plastikową pod klawiszami, trzeba ją ściągnąć z
> płyty drukowanej i rozdzielić. Potem można już spokojnie umyć wszystkie
> elementy. Myłem kiedyś bez rozbierania i niestety nawet parę dni na
> kaloryferze nie pomogło ;-) - płyn który wszedł pomiędzy warstwy folii
> bardzo trudno jest usunąć. Inna sprawa, że jeśli tym płynem będzie
> bezwodny izopropylen to nic się wielkiego stać nie powinno. Woda zaś
> przewodzi prąd i załatwi klawiaturę na cacy.

No ok, duze dzieki za info.

Znaczy ze musze posciagac te cholerne klawisze i gdzies tam pod spodem
powinny byc jakies srubki ktorymi to wszystko jest poskrecane, czy tak? Bo
wizualnie to od gory jest klawiatura a od spodu blacha, nie widac jak by tu
sie dostac pomiedzy. Nie rozkladalem nigdy klawiatury wiec nie wiem.

Dzieki