Re: zalalem klawiature w notebooku - wyplukac pod kranem?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 21 Dec 2006 - 13:40:08 MET

"grzegorz" <niepiszdomnie@napriv.com> wrote in message
news:emduap$bev$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Hej.
>
> Zachlapala mi sie klawiatura herbata, problem w tym ze niestety slodka.
>
> Do srodka nie wcieklo, tzn troche wcieklo ale zdjalem klawiature i
> wytarlem i jest ok.
>
> Komp dziala i klawiatura tez tylko ze wiem ze sie zaraz zacznie zacinac
> tak sie do tego slodkiego brudu naprzyczepia.
>
> Zatem pytanie co z tym robic.
>
> Czy wyplukanie klawiatury pod kranem uszkodzi ja?
>
> Bo pamietam ze jak mi kiedys w telefonie bateria wylala to rozbebeszylem
> go na czesci pierwsze, potrzymalem kilka dni w garnku z woda, potem
> [...]

W żadnym wypadku! Woda wejdzie w folię i będziesz miał duży kłopot zamiast
małego. Kup spray oparty na izopropylenie albo na eterze (np. Video 90) i
nim porządnie przepłukaj tą klawiaturę. Alkohol izopropylenowy odparowuje
bez śladu, ale i tak przewiduję że będziesz musiał rozebrać tę klawiaturę w
drobny mak, żeby ją wysuszyć.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/