Re: Teoria Serwisanta AGPx4 dziala jak x8

Autor: Kris <andrzej001_at_wp.pl>
Data: Thu 21 Dec 2006 - 09:43:57 MET

Użytkownik "Przemek" <osoba@microsoft.com> napisał w wiadomości
news:emdh2t$gs2$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości

> najbardziej problemowe to byly chipsety Sis - nigdy nie potrafilem
> zrozumiec czemu ludzie podniecali sie np k7s5a ,
> jedyna zaleta plyty byla taniosc , poza tym same wady .

2tyg temu wlasnie padl mi ecs k7vta3 kt333 via
7 lat sluzyl w sluzbie biurowej w koncu wyzionol ducha
no ale wczesniej mu chyba pomoglem bo dzialal kulawo
bez jednego gniazda pamieci (przepalone) i portu com rowniez spalony:)
nawet ostanio pomogl reset biosu, reanimacja pomogla
lecz w poniedzialek calkowita kapitulacja
no coz, nic nie zyje wiecznie:)