Palit Geforce 7600 GT - padł wiatrak

Autor: Mr.Jack <mrjack_at_WYTNIJTOCOTUJESTmotocykl.org>
Data: Thu 21 Dec 2006 - 09:55:11 MET

Mam wyjatkowego pecha do Palitow - co kupie (a kupowalem 2 razy w zyciu), to
ciagle sa z nimi jakies problemy. Do GeForce 7600 Gt mam chyba wyjatkowego -
najpierw po 1,5 dnia pracy padla cala karta, a dzisiaj, mniej niz miesiac po
dostaniu nowej, padł wiatrak. I teraz pytanie, bo mi sie juz nie chce
jezdzic z tym do serwisu i czekac ilestamdni az mi wiatrak wymienia - czy
jest mozliwosc recznej wymiany wiatraka na inny, domowymi sposobami i gdzie
mozna takowy wentylator kupic ? I jaki (byle nie drogi)?

--
Jacek "Mr.Jack" Sawicki
http://www.motocykl.org