Re: Czym różni się karta dźwiękowa Audigi 2 SE od Audigi 4?

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Tue 19 Dec 2006 - 20:37:04 MET

> Gdybym miał w tej chwili wybierać - kupiłbym Audigy 4.
> Oczywiście warunkiem jest tu posiadanie odpowiednich głośników, bo na
> zestawie za 150 zł różnicy nie usłyszysz.

Kiedyś na stronie "soundblaster.com" było fajne porównanie różnych ich kart.
Wykazywało ono dość jednoznacznie, że nie opłaca się kupować Audigi 4, gdy
na rynku było jeszcze dostępne Audigi 2 (bez SE). Porównanie to jest chyba
już niedostępne (nie znalazłem) a Audigi 2 wycofano z produkcji. Szkoda...

MN