[Ati-Windows] Brak możliwości instalacji sterowników

Autor: Tristan <niechce_at_spamu.pl>
Data: Tue 19 Dec 2006 - 20:34:03 MET

Witam,

posypał się Windows XP HE, programy zgłaszały różne dziwne błędy, nie
uruchamiał się pasek zadań. Zrobiłem więc opcję NAPRAW w instalatorze
Windows i wszystko działa poza kartą Ati Radeon 9200. Windows odpala
sterownik VgaSYS i pisze, że to nie plug-and-playowy. Próbuję instalować
sterowniki ATI, to dostaję komunikat, że setup się nie powiódł i że mam
zainstalować standardowy sterownik VGA w Windows i potem odpalić dopiero
instalator Ati. Jak każę Windowsowi doinstalować nowy sprzęt, pokazać
wszystkie sterowniki i wskazuję katalog Driver w Ati, to mam listę modeli
pustą.

Tak samo jest w trybie awaryjnym i normalnym.

Co robić?

--
 Jego Ponurość Tristan