Re: Czym różni się karta dźwiękowa Audigi 2 SE od Audigi 4?

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Tue 19 Dec 2006 - 20:41:52 MET

Marcin Narzynski napisał(a):
> Kiedyś na stronie "soundblaster.com" było fajne porównanie różnych ich
> kart. Wykazywało ono dość jednoznacznie, że nie opłaca się kupować
> Audigi 4, gdy na rynku było jeszcze dostępne Audigi 2 (bez SE).
> Porównanie to jest chyba już niedostępne (nie znalazłem) a Audigi 2
> wycofano z produkcji. Szkoda...

Bo faktycznie Audigy 2 bardzo niewiele się różni od Audigy 4 (ale
jednak, na korzyść tej drugiej).
Mowa tutaj jednak o pełnych wersjach 2 i 4, w tym przypadku porównujesz
pełną 4 do okrojonej 2, więc wybór jest oczywisty :-)

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: